Advertisement

EL VALENCIANISME DE CONSTRUCCIÓ

EL VALENCIANISME DE CONSTRUCCIÓ

Per la unitat del valencianisme

Manifest amb motiu dels 90 anys de la Declaració Valencianista de l'ACV Tirant i el CAV Faustí Barberà. [Manifest]
Inici
  VALENCIANISME.COM
Fòrum de debat de VALENCIANISME.COM

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Què ha passat a la processó del matí del 9 d'octubre?
Anar a pàgina 1, 2, 3, 4  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de VALENCIANISME.COM -> Actualitat
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
vicentb
Administrador

Registrat: 11 Jun 2007
Missatges: 216
Ubicació: La Barceloneta i bambant per ahí

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 2:35 pm    Assumpte: Què ha passat a la processó del matí del 9 d'octubre? Respondre citant

Sabem que hi ha hagut problemes, pels vídeos de Morera i certs comentaris, però algun participant ho pot contar en primera persona?
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Enviar email Visitar pàgina web de l'autor
albertzale

Registrat: 27 Gen 2009
Missatges: 89

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 3:41 pm    Assumpte: Respondre citant

ous plens de pintura, insults, alguna patada (per sort, res d'importància), un parell de corregudes perseguint-nos i un intent de colar-nos a un d'España 2000 en el grup per saber on anàvem després amb l'autobús. Ja saps, Gav i España 2000, com sempre.

Però tranquil, de ben segur que altre any podrem, al fí, fer homenatge a la nostra senyera com es mereix. Ja s'adonaran algun dia de què tenen l'enemic en casa i no enfront.

Murió espanyola...
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
Guillem de Varoich

Registrat: 21 Gen 2009
Missatges: 282

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 3:49 pm    Assumpte: Respondre citant

llamente molt lo succeït, i que solament siga això que has contat (per a mi massa), i algun dia tot siga com cal i pugam anar a qualsevol lloc sense que els radicals nos tallen la nostra llibertat de poder assistir als actes que vullgam. senyera coronada
jsorribes

Registrat: 22 Gen 2009
Missatges: 543

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 4:10 pm    Assumpte: La història inacabable... Respondre citant

Absolutament lamentable que una organització democràtica no puga exercir el seu dret a manifestar-se d'una forma absolutament normal i pacífica, absolutament insultant que les autoritats espanyoles siguen incapaces (per no dir altra cosa) de fer complir les seues pròpies normes i garantir la llibertat d'expressió i de manifestació, i absolutament inassumible que els carrers valencians en lloc de ser de tots i per a tots siguen encara hui "coto de caza" d'escamots feixistes.

Intolerable!

La nostra més absoluta solidaritat amb la gent que ha patit les agressions.
Tornar a dalt
Amadeu_horta

Registrat: 13 Jun 2007
Missatges: 1024
Ubicació: Ciutat de València, Paí­s Valencià 

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 4:19 pm    Assumpte: Respondre citant

ha hagut un moment en que la cosa pareixia una cacera, tots els enemics de la democràcia i la llibertat d'expressió de València perseguint-nos com si foren llops, molt lamentable i la policia que no donava a basto. Finalment no hem pogut retre homenatge a la senyera.

El que més mal hem sap és que no hem tingut ocasió de fer pedagogia, més aviat la gent del carrer sols ha pogut escoltar els insults que ens dedicaven, i clar supose que cadascú haurà tret les seues pròpies conclusions, una llàstima, però estos defectes humans del sistema educatiu formen part del país i la ciutat que tenim i per això més que mai hem de treballar per canviar-ho.

Hui em sent més demòcrata i més valencià que mai.

Feliç dia dels valencians, companys. Sapigueu que algun dia el trellat inundarà les nostres terres com un vent fresc i s'emportarà tota la morralla que hem de patir a dia de hui.

9 d'octubre, dia del País Valencià i dia valencià dels enamorats: un dia perfecte al cap i a la fi per als qui estem enamorats d'este país.
:::::::::::::

M'agradaria afegir una cosa: Hui em sent molt afortunat, no per haver escapat de la barbarie feixista (que també) sinó perquè estic més convençut que mai que estic envoltat per la millor gent d'este país.

A tots els que heu vingut i a tots els que esteu ahi d'una o altra manera: AMB NINGÚ MÉS M'HAGUERA AGRADAT ESTAR HUI AHI, QUE NO FÓREU VOSALTRES.

Tinc idees i posicionaments polítics, però no pertanc a cap ideologia, tinc mestres però no pertanc a cap escola, llig llibres però no seguisc cap biblia, jo sóc valencianista i tan sols al meu país li dec fidelitat
Tornar a dalt
albertzale

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 4:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Vaja! A Las provincias hi ha un comentari d'un home amb el que he parlat quan el GAV s'havia allunyat la primera volta, i pareix que un poquet de pedagogia sí hem fet.

http://www.lasprovincias.es/valencia/20091009/local/valencia/personas-acompanan-senyera-procesion-200910091537.html

Murió espanyola...
Tornar a dalt
templat

Registrat: 12 Jun 2007
Missatges: 150

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 4:37 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo i la meua familia estavem esperant per a vore-vos passar prop de la catedral, i m'he despagat de no vore-vos. De seguida he pensat que alguna cosa hauria passat. Una llàstima, perquè a la del 2007 que vaig anar m'ho passí molt bé amb vosaltres.
Bon 9 d'Octubre companys.
Guillem de Varoich

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 4:50 pm    Assumpte: Respondre citant

No hem perdut nosatres els que creem en la democràcia i la llibertat d´expressió han perdut ells perque molta gent ha sabut quina classe de gent són, eixa qui li molesta el Bloc, pero no Espanya 2000 i companyia, i que l´únic argument que coneixen és el de la violència. senyera coronada
Toni

Registrat: 02 Ago 2007
Missatges: 668
Ubicació: Un altre de L´Horta

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 5:18 pm    Assumpte: Re: Què ha passat a la processó del matí del 9 d'octubre? Respondre citant

Cita:
vicentb escrigué:
Sabem que hi ha hagut problemes, pels vídeos de Morera i certs comentaris, però algun participant ho pot contar en primera persona?

Jo hi he anat amb el meu nano de 3 anys, i estàvem davant del balcó dels d'Unió Valenciana, que per cert el lema de "dia nacional" i una estrelada onejant al mateix balcó, no m'ha desagradat la veritat. Total, que estàvem esperant a que passareu per animar-vos i ens hem quedat amb les ganes, després he conegut els fets, lamentable la veritat, no ens hem de rendir, l'any que ve altre intent. Morera i tot el Bloc ha de seguir ferm, i denunciar al govern valencià, a les Corts, al govern central tot el que ha passat huí, això no pot passar a un teòric estat de dret.
Per cert jo anava amb una samarreta que posava País Valencià i el meu nano i jo em critdat a Camps quan ha passat per davant nostre (a una certa distància clar) "Camps dimissió!!!" pallaso
Tornar a dalt
Guillem de Varoich

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 5:55 pm    Assumpte: Respondre citant

En el forum d´opinió de "Las Provincias",un senyor ha contat que ell estava junt a la font,al costat dels del Bloc, i els atres s´han girat i han començat ha llançar coses, i a pegar-les, i quasi tiren el carret del chiquet del senyor que ho contava, un del Bloc li ha demanat disculpes per l´image que havien donada. senyera coronada
valcat

Registrat: 11 Jun 2007
Missatges: 273
Ubicació: Onda

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 6:29 pm    Assumpte: Respondre citant

Com sempre i des de fa uns anys m'he de conformar nomès en donar-vos suport moral, pareix que el destí no vol que puga acompanyar-vos als valencianistes que any rere any hi acudiu.
Subscric al cent per cent el comentari del company Amadeu en especial les darreres ratlles.
Desprès del que m'han pogut contar i el que he llegit fins ara, sols em resta que donar-vos el mès enérgic suport a totes i tots vosaltres i el sentiment de ràbia i impotència que m'està invaint en este moment.
Una fortíssima abraçada per a i feliç diada!
Espere fer-vos costat el proper any.
valen

Registrat: 10 Set 2008
Missatges: 1549
Ubicació: País Valencià

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 6:40 pm    Assumpte: Respondre citant

Per a mi hui n'hi ha un abans i un després.

He vist el mal amb els meus ulls molt de prop, he vist l'odi, la violència, el feixisme, però també la covardia, la covardia dels que estan amb el suport de milers de gent, molta gent feixista i altra molta enganyada.

Ens han dit terroristes, etarres, de terra lliure, per suposat catalanistes, han llançat ous amb tinta blava, hui he conegut qui són els blaveros de veritat però els blaveros no són valencianistes ni defenen la reial senyera coronada, són feixistes d'extrema dreta.

He vist el xuloputes campant tant tranquil, he vist grups a la vora de la Reial Senyera amb banderes molt grans d'AN (Alianza Nacional) i els del coixo E2000.

He vist com em volgut manifestar-se pacíficament i no hem pogut, ni tan sols amb l'Enric Morera, delegat del govern ni res de res. No hem provocat a ningú ni amb càntics ni senyeres, només hem pogut cantar "som, som i serem valencians valencians" quan anaven a matar-nos, i si no els han deixat matar-nos és perquè no interessa que ixca eixa taca, que de segur hauria eixit clar, ací no ha eixit res, he vist la redifussió de canal nou, res de res, tot molt bonico, el matrix del "xiquetalemany", i pel carrer la Pau corrents ells tot valents contra uns 30-40 que erem, 50 com a molt, què valents, ens han arraconat, no ens han deixat fer ofrena a la Reial Senyera i la veritat és que ha sigut la millor decisió, era una batalla perduda i molt perillosa, a no ser que algun de nosaltres volguera ser un màrtir, la qual cosa jo, i no vull parlar personalment no m'hagués importat, perquè estava malalt, estic malalt, porte malalt molts anys, a més hui estava molt fluixet, cap amunt de medicines, amb la tensió baixa, amb ganes de morir-me des de fa ja un temps, i si no fóra per unes circumstàncies i perquè hui estava molt malament, m'haguera deixat matar, m'haurien fet inclús un favor, hauria mort un 9 d'octubre, Diada Nacional del País Valencià i els meus nanos no haurien pensat que m'havia suïcidat, inclús lluitarien més fort quan foren grans per un món més just, on tothom puga manifestar-se lliurement on els governants no permeten que a pocs metres de la Reial Senyera Coronada (que no té culpa de res) hi haja banderes gegants de AN i d'E2000, on es puga expressar el valencianisme com tu ho sentes de forma democràtica sense que et criminalitzen i manipulen a la gent.

He vist com altres grupuscles GAV, PJV han campat com han volgut, jo no conec eixos grups però pense que alguna coseta valencianista deuen de sentir, per això els anomene a banda, però eixos sí poden anar pel matí sense cap problema, per què serà, perquè tot i que puguen tindre les seues idees no respecten les de els demés i a més mentissen i manipulen.

Hui, sense estar d'acord, he comprés els anomenats antiblavers, m'han donat ganes d'anar-me'n lluny, però esta és la meua terra, la millor terreta del món i no me'n aniré, seguiré lluitant de la manera que siga per ella mentres visca, i inculcaré als meus nanos els valors de la tolerància i els bons sentiments, a no jutjar a ningú perquè el que diuen en una tv., o en un cert entorn, i jo he vivit des de xicotet en eixe mon mamant-ho dia a dia, però jo em vaig revelar, em vaig revelar quan tenia 14 anys més o menys, em vaig donar compte de que els que no tenen veu i els que no els deixen tindre-la són la millor gent, que açò és un món de merda on sempre els 4 llestos de sempre s'aprofiten per omplir-se les butxaques.

Jo no sóc del BLOC, però me'n adonat que per molt que diga el que ho diga són molt bona gent, pacífics, amants de la seua terra, valencianistes sí senyor valencianistes, no són terroristes ni violents ni provocadors, són gent que parla la llengua dels seus avantpassats però que no discrimina a ningú parle el que parle i pense el que pense sempre que hi haja respecte.

La mani ha sigut un fracàs, de fet no ha sigut, tampoc érem la gent que s'esperava (no recrimine a ningú, ho comprenc) però és que dóna igual si haguérem sigut 100, o 200, com algú ha dit érem un comando suïcida, a més anunciat a bombo i platillo en esta web, la del BLOC etc., clar es pensava que amb 30 i pico anys democràcia això es podia fer, però no, n'hi ha que anar a la clandestinitat? què em avançat des de la transició quan guanyaren tot, què més volen, només hem guanyat el recolzament institucional d'una normalització lingüística digna que per a res menysprea les varietats valencianes (almenys institucionalment), hem acceptat la coronada, jo no sé què més n'hi ha que fer.

Sé que esta pàgina es llegix per molta gent de tots els puestos, alguns estaran morts de rialla però jo estic trist i malalt, 2 males combinacions. Rigueu-se el que vulgau perquè a l'Univers hi és l'equilibri, ningú es podrà escapar del yin i el yang, del seu karma, allà cadascú, jo tinc la conciència molt tranquil·la, altres que és que no la tinguen tranquil·la és que no la tenen.

Desitge que algun dia a la processó cívica del 9 d'octubre pugem anar tots els que vulguem, sense anar ningú contra ningú, demostrant cadascú el seu valencianisme a la seua manera i que eixe dia cadascú el visca com vulga, com a regional, Diada, el que siga, i sobretot, que no es barregen feixistes d'ultradreta espanyolistes (amb total impunitat per les autoritats) perquè eixos no són valencianistes, eixos no són res, que els il·legalitzen, que es vagen al gimnàs i ens deixen en pau, si València, País, Regne, el que siga se la sua.

Desitge que algun dia es canvie la lletra del "Per a ofrenar noves glòries..." simplement perquè una lletra deu d'unir i a més no toca, és ranci, que tampoc diguen regió, que no es fiquen en partidismes, que tots som igual de valencians, i sobretot que en un dia de la Comunitat Valenciana, com diuen, no es toquen les notes del himne espanyol quan el seu dia és 3 dies després, com tampoc no sé què pinten rojigualdes en este dia, encara que siga algú regionalista, és que no és el dia.

Hui he posat la meua senyera estrelada blanca, sí, eixa estrela que només significa voler més dignitat valenciana, més autogovern, més valencianisme, fins a lo que el poble i només el poble valencià decidixca, doncs la tinc que posar en ma casa i ara per la nit la llevaré.

Adéu! la festa deu continuar!
Tornar a dalt
jsorribes

Registrat: 22 Gen 2009
Missatges: 543

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 7:08 pm    Assumpte: Amic Valen... Respondre citant

Amic Valen, n'hi ha escrits que van a l'intel·lecte i són importants. I d'altres que, sense menysprear el cervell, van dirigits al cor, o és al cor a qui encogixen, a qui emocionen. Estos encara són més importants. El teu escrit anterior, és d'estos últims. D'entrada m'ha deixat sense paraules..., però ja saps que els qui som de la ploma aviat ens fem l'il·lusió de traduir pensaments i sentiments en forma de paraules, així que no me puc estalviar dir-te que tens molta raó en bona part del que dius i al temps encoratjar-te a que el desànim no s'ensenyore de tu, de ningú... Este país és teu, és nostre, és d'aquells que l'estimem i, a vegades de formes diferents i potser en ocasions divergents, estem disposats a deixar-nos per ell alguna cosa que més unes bones paraules i alguns gestos ocasionals. No defallim, no defallisques, este país mai no serà el seu país, ells seran seran els ocupants del nostre país. I més prompte que tard, amb totes les dificultats que sabem i altres que vindran, este país tornarà a ser lliure.

I tu millora eixa salut, descansa hui de la jornada i endavant, sempre endavant.

Una abraçada
Tornar a dalt
Puçolenc

Registrat: 16 Set 2008
Missatges: 1515

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 7:24 pm    Assumpte: Respondre citant

Ha sigut dur, sí. Però, per sort, no ha passat res de gravetat. I ahí tornarem a estar el 9 d'Octubre que ve, que ja tinc ganes que arribe. I ahí estarem cada 9 d'Octubre per a que els nostres fills i néts puguen algun dia viure lliurement la seua identitat amb normalitat en este país.

Ja sabem la merda (in)humana que són els feixistes que ens amenaçaven, i ja sabem la dignitat nacional i democràtica que representem els valencianistes en eixe acte i en tots els actes que portem a terme en esta societat.

Molts ànims, valen, i ànims a tots els qui hi hem participat, haja sigut físicament o amb l'esperit. No ens rendirem mai.

València ho mereix. Per València, tot.

PD: També hi han hagut moments molt bons hui. Un salut a tots. Som de lo milloret.
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat Visitar pàgina web de l'autor
Amadeu_horta

Missatges: 1024
Ubicació: Ciutat de València, Paí­s Valencià 

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 7:32 pm    Assumpte: Respondre citant

Valen, anima't home, la situació és trista, però tot allò que fem donarà els seus fruits, i sinó és així sempre podran dir que el valencianisme va morir intentant-ho.

Quan vullgues quedem un dia i xarrem, estos sentiments sempre és millor compartir-los!

Endavant company, no estàs sol.

Tinc idees i posicionaments polítics, però no pertanc a cap ideologia, tinc mestres però no pertanc a cap escola, llig llibres però no seguisc cap biblia, jo sóc valencianista i tan sols al meu país li dec fidelitat
Tornar a dalt
taronget
Moderador

Missatges: 1214
Ubicació: Ciutat de València

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 7:51 pm    Assumpte: Respondre citant

És molt trist que el dia de tots els valencians, se permeta que siguen els terroristes els que decidisquen qui entra i qui no entra a un acte oficial, davant la passivitat de la subdelegació del govern (PSOE) i l'Ajuntament (PP).

Però és una tristesa que es veu recompensada per la mostra d'amor i valenciania de tots els que d'una manera o una altra esteu fent possible que continuem guanyant espais. Hui s'ha vist clarament, a partir de comentaris que ens han fet i felicitacions i mostres de solidaritat que hem rebut, que la gent "normal" del carrer, o amb una mica de trellat/humanitat, no està al seu costat. Bé, realment només cal vore els resultats electorals per a fer-nos una idea de quanta gent confia en eixos terroristes.

Representen una trista obra de teatre que algun dia acabarà, que algun dia farem acabar. Perquè som els que ens estimem València (mentres uns voliem retre homenatge a la senyera altres abandonaven la processó per a perseguir-nos. Quin insult cap a la Senyera! ).

No sé a vosaltres però dies com hui, com la resta dels 9 d'Octubres als quals hem assistit junts, me donen energies per a continuar treballant tots els dies per esta terra, per la seua gent.

I ja que estem amb les cites, jo m'apunte:

Treballar, persistir, esperar...

Salut, sou els millors!

VISCA VALÈNCIA!

NO CAP EN CAP CAP!
Actualitat polí­tica valenciana
Tornar a dalt
Xilxeiro
Administrador

Registrat: 15 Jun 2007
Missatges: 4811
Ubicació: bambant per la Plana

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 8:30 pm    Assumpte: Respondre citant

Ha segut molt dur, sí, i sobretot molt trist, que uns ciutadans valencians no hajam pogut retre-li el nostre homenatge a la nostra Senyera el Dia de tots els valencians.

Ha segut molt dur i molt trist, amb moments d'agressions físiques i verbals, de molta tensió i molta por, no poder participar pacíficament al principal acte de la Diada per culpa de la violència feixista ama dels carrers mentre nosaltres haviem d'anar escortats per la policia com si forem nosaltres els delinqüents mentre eixos delinqüents corrien perseguint-nos com a bous enfurismants per ons els donava la gana, amb un odi tan gran que jo no seré capaç d'entendre mai.

I sí, he dit la nostra Senyera, jo, perque el més trist de tot ha segut vore-la envoltada d'estanqueres franquistes per eixa gent que no se l'estima per a res, donat que han preferit oblidar-la per a perseguir als que sí la voliem homenatjar. Este matí he vist claríssim que cal urgentment salvar la Senyera d'eixos feixistes que la tenen segrestada i no ho hem de premetre. La Processó Cívica del 9 d'Octubre ha de tornar a ser l'homenatge de tots els valencians a la Reial Senyera, i ha de ser cívica, no una marxa triomfal del feixisme. No havia anat mai a la Processó Cívica, però des de hui no deixaré d'anar sempre que puga.

Per tant, companys (i hui més que mai) taronget, Puçolenc, Amadeu, valen i albertzale, amb el vostre permís faig meus els vostres comentaris. Tornarem a estar i estarem cada 9 d'Octubre, no ens rendirem mai, per València.

També signe la darrera frase d'Amadeu, amb qui millor podria haver estat hui és amb vosaltres. Sou grans! totes i tots! A tots els que hui ens hem acompanyat en persona o en esperit, xapó!.

Valen, a tu especialment una abraçada molt forta. Jo sabia que estàs malalt, però així i tot volies vindre i així ho has fet a pesar de tot. Això és un gest que t'honora i demostra quina gran persona eres. No cal que et diga que tens tot el meu recolzament i tota la meua modesta ajuda que al que vulgues, amic.

Vull treure'm el barret també davant dels diputats del BLOC, Enric Morera i Josep Maria Pañella, que hui no han segut ni diputats ni dirigents, han segut companys de pors i persecucions, però també d'afirmació valencianista. Una abraçada plena de gratitut per a ells.

Bé, acabe que m'emocione. Vull acabar amb una cançò o no seria jo. Va dedicada per a tots, companys, però especialment per a valen, que sé que li agrada. Ànim i endavant!

Barricades. Obrint Pas

Editat per darrera vegada per Xilxeiro el Dv Oct 09, 2009 8:49 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
taronget
Moderador

Missatges: 1214
Ubicació: Ciutat de València

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 8:46 pm    Assumpte: Respondre citant

Bé, que se vagen acostumant perquè tots els 9 d'Octubre anem a estar ahi. Com tots els dies, donant-ho tot per València, perquè València tot s'ho mereix.

http://www.goear.com/listen/29e4dfb/lesperan%C3%A7a-sva-ters

senyera coronada ulleres estrelada dreta

NO CAP EN CAP CAP!
Actualitat polí­tica valenciana
Tornar a dalt
RuDe

Missatges: 785
Ubicació: La Ribera del Xúquer

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 9:01 pm    Assumpte: Respondre citant

Jo tornaré a anar l'any que ve amb més il.lusions que mai i amb més força que mai. A mi no m'han llevat les ganes de retre-li homenatge a la MEUA senyera. Eixa senyera que dibuixava quan era xicotet, i no tan xicotet, en els quaderns de classe. Eixa senyera que duia apegada en el cotxe al costat del rat penat. Eixa senyera que duc a tots els llocs del País Valencià i de l'Estat Espanyol per a fer-me vore com el que sóc: un valencià orgullós de ser-ho.

La senyera és un drap, com ho són totes les banderes, però representa un País i, per a mi, una idea de modernitat, progrés i valencianisme. Sóc valencianista perquè m'estime la meua terra. Però la meua terra no és un mapa, ni una frontera, ni una senyera. És la seua gent, la seua cultura, la seua llengua, el seu aroma, els seus paratges, les seues tradicions, ho és tot. Hui he anat a retre-li homenatge al símbol de tot això que m'estime, i uns feixistes no m'ho han permés.

No vos preocupeu. No em fa falta anar a València per a retre-li homenatge a la Senyera, ni per a fer valencianisme. El faig dia a dia, parlant en valencià, fent cultura, fent País. No cal visitar-la el 9 d'octubre, la puc vore tots els dies perquè la tinc penjada en la meua habitació.

Vosaltres, feixistes, no m'heu de dir què he de fer o què he de deixar de fer. Ho faré d'igual manera, hui, demà i tots els dies de ma vida perquè sols tinc un ideal: aconseguir el millor per a la meua gent.

Visca València!
Visca el País Valencià!

Companys, sou grans, molt grans. Gràcies per fer-me sentir orgullós de ser del BLOC.

Tornar a dalt
NacióValenciana

Registrat: 09 Oct 2009
Missatges: 4

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 9:02 pm    Assumpte: Respondre citant

valen escrigué:
He vist com altres grupuscles GAV, PJV han campat com han volgut, jo no conec eixos grups però pense que alguna coseta valencianista deuen de sentir, per això els anomene a banda, però eixos sí poden anar pel matí sense cap problema, per què serà, perquè tot i que puguen tindre les seues idees no respecten les de els demés i a més mentissen i manipulen.
-Valen, si no has estat junt a la gent de la PJV, Enkara,VM, Jovens... no deuries de parlar i inventar-te coses que no has vist. Estes associacions han campat a les seues amples baix les amenaces dels radicals que cites més amunt; enguany en punyades, estirons i pasivitat policial incloses, s´han vixcut moments de molta tensió, inclús al grup de tabals i dolçaines que portavem. No vos poseu etiquetes d´heroes que no existixen perque eixes amenaces les estem vivint any darrere any els que participem pel mati i volem una Nació Valenciana lliure, i quan dic lliure és podent manifestar allò que unicament som, valencians. Les diades de Catalunya i Espanya tenen atres dies en el calendari, pero no hui per a fer proclames pancatalanistes i/o panespanyolistes. "Estem literalment FARTS" i et recorde que PJV i GAV són dos associacions diferenciades i diferents.

Desitge que algun dia a la processó cívica del 9 d'octubre pugem anar tots els que vulguem, sense anar ningú contra ningú, demostrant cadascú el seu valencianisme a la seua manera i que eixe dia cadascú el visca com vulga, com a regional, Diada, el que siga, i sobretot, que no es barregen feixistes d'ultradreta espanyolistes (amb total impunitat per les autoritats) perquè eixos no són valencianistes, eixos no són res, que els il·legalitzen, que es vagen al gimnàs i ens deixen en pau, si València, País, Regne, el que siga se la sua.

-Si cadascú demostra el seu valencianisme a la seua manera, vindran els panespanyolistes en estanqueres i els pancatalanistes en quatribarrades i estelades. El valencianisme i el nacionalisme valencià ya està creat ara soles cal crear consciència, mentres no siga aixina, el nostre poble viurà sumit en una eterna batalla i complex d´inferioritat, cada volta més aprofitat per aquelles parts que volen "EXTERMINAR-LO", aixina de clar. Les defenses i els anticosos escomencen a no surtir efecte, per lo que estem "desprotegits", front als diferents atacs.

Desitge que algun dia es canvie la lletra del "Per a ofrenar noves glòries..." simplement perquè una lletra deu d'unir i a més no toca, és ranci, que tampoc diguen regió, que no es fiquen en partidismes, que tots som igual de valencians, i sobretot que en un dia de la Comunitat Valenciana, com diuen, no es toquen les notes del himne espanyol quan el seu dia és 3 dies després, com tampoc no sé què pinten rojigualdes en este dia, encara que siga algú regionalista, és que no és el dia.

-La lletra està més que canviada, ya t´he comentat que el moviment nacionaliste valencià està creat i de moment utilisat per uns pocs "nosatros", que cada any que es canta en el parterre se sent el Valéncia Lliure en més força, alguns ex-companyots de lluita alzirencs t´ho poden dir, pero clar, és molt fàcil parlar sense haver-lo vist.
Ya te dic que SOM molts els que any darrere any venint manifestant el nacionalisme valencià, i no soles este dia, sinó durant tot l´any, pero gràcies a molts de vosatros, per un pas que peguem avant dos són cap arrere.

Hui he posat la meua senyera estrelada blanca, sí, eixa estrela que només significa voler més dignitat valenciana, més autogovern, més valencianisme, fins a lo que el poble i només el poble valencià decidixca, doncs la tinc que posar en ma casa i ara per la nit la llevaré.

-Enhorabona, i benvingut al club dels que portem fent-ho des de fa molts anys, i quan t´intenten ofegar pel carrer perque la dus en el coll, llavors escomenceu a proclamar-vos "defensors del valencianisme o del nacionalisme valencià", de moment les vostres paraules de crear consciència nacional valenciana se les endú el vent.

¡Salutacions i felicitats ad aquells que realment se mereixen la defensa del nostre País "Valéncia"!

Tornar a dalt
albertzale

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 9:16 pm    Assumpte: Respondre citant

Valen, nano, em tens amb una llàgrima penjant de la parpella.

Cuida't, de veres.

Murió espanyola...
Tornar a dalt
Puçolenc

Registrat: 16 Set 2008
Missatges: 1515

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 9:18 pm    Assumpte: Respondre citant

Les primeres fotos les proporcionen certes webs feixistes...

Es dirigixen a increpar-nos quan apareixem en la Plaça de l'Ajuntament.

Ens envolten i comencen a insultar-nos i a amenaçar-nos, amb alguna agressió (per sort, menor). Ja veeu que són skins d'España 2000 i que porten la bandera que ells realment estimen.

Esperem, acorralats i envoltats de policies, a poder incorporar-nos a l'acte. Com ja sabeu, no pogué ser, perquè si ho féiem, la policia "no ens garantia la seguretat", segons les seues paraules, i això malgrat estar més que avisada.

Ací el blog d'un feixiste espanyoléitor antivalencià, amb moltes fotos de la jornada. Mireu-los ací sense carasses: estos terroristes sense cervell ni vergonya són els qui ens impedixen als valencians de bé dur una vida democràtica normal.
[url]http:// azorae. blogia.com/[/url]
Per descomptat, la crònica dels fets està totalment falsejada, en especial les suposades paraules de Morera, que són per a pixar-se de riure.

Editat per darrera vegada per Puçolenc el Dv Oct 09, 2009 9:49 pm, editat 4 cops en total
Tornar a dalt
NacióValenciana

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 9:19 pm    Assumpte: Respondre citant

RuDe escrigué:

No vos preocupeu. No em fa falta anar a València per a retre-li homenatge a la Senyera, ni per a fer valencianisme. El faig dia a dia, parlant en valencià, fent cultura, fent País. No cal visitar-la el 9 d'octubre, la puc vore tots els dies perquè la tinc penjada en la meua habitació.

-No és que faça falta, és que cal demostrar-li als que manen, que no estem d´acort en allò que diuen ells fer valencianisme, i si no podem fer-ho vore, estem perduts, entenc lo que vols dir, perque yo també vixc en plena consciència valenciana, pero no cal que se quede en el nostre rogle íntim.

Cita:
Companys, sou grans, molt grans. Gràcies per fer-me sentir orgullós de ser del BLOC.

-No em pareix mal que estigues orgullós de ser del BLOC, pero s´ha d´estar orgullós de ser i poder expresar la llibertat del nostre poble.

Un abraç amic!
Tornar a dalt
Xilxeiro
Administrador

Registrat: 15 Jun 2007
Missatges: 4811
Ubicació: bambant per la Plana

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 9:23 pm    Assumpte: Respondre citant

NacióValenciana escrigué:
valen escrigué:
-Valen, si no has estat junt a la gent de la PJV, Enkara,VM, Jovens... no deuries de parlar i inventar-te coses que no has vist. Estes associacions han campat a les seues amples baix les amenaces dels radicals que cites més amunt; enguany en punyades, estirons i pasivitat policial incloses, s´han vixcut moments de molta tensió, inclús al grup de tabals i dolçaines que portavem. No vos poseu etiquetes d´heroes que no existixen perque eixes amenaces les estem vivint any darrere any els que participem pel mati i volem una Nació Valenciana lliure, i quan dic lliure és podent manifestar allò que unicament som, valencians. Les diades de Catalunya i Espanya tenen atres dies en el calendari, pero no hui per a fer proclames pancatalanistes i/o panespanyolistes. "Estem literalment FARTS" i et recorde que PJV i GAV són dos associacions diferenciades i diferents.

-Si cadascú demostra el seu valencianisme a la seua manera, vindran els panespanyolistes en estanqueres i els pancatalanistes en quatribarrades i estelades. El valencianisme i el nacionalisme valencià ya està creat ara soles cal crear consciència, mentres no siga aixina, el nostre poble viurà sumit en una eterna batalla i complex d´inferioritat, cada volta més aprofitat per aquelles parts que volen "EXTERMINAR-LO", aixina de clar. Les defenses i els anticosos escomencen a no surtir efecte, per lo que estem "desprotegits", front als diferents atacs.

-La lletra està més que canviada, ya t´he comentat que el moviment nacionaliste valencià està creat i de moment utilisat per uns pocs "nosatros", que cada any que es canta en el parterre se sent el Valéncia Lliure en més força, alguns ex-companyots de lluita alzirencs t´ho poden dir, pero clar, és molt fàcil parlar sense haver-lo vist.
Ya te dic que SOM molts els que any darrere any venint manifestant el nacionalisme valencià, i no soles este dia, sinó durant tot l´any, pero gràcies a molts de vosatros, per un pas que peguem avant dos són cap arrere.

-Enhorabona, i benvingut al club dels que portem fent-ho des de fa molts anys, i quan t´intenten ofegar pel carrer perque la dus en el coll, llavors escomenceu a proclamar-vos "defensors del valencianisme o del nacionalisme valencià", de moment les vostres paraules de crear consciència nacional valenciana se les endú el vent.

¡Salutacions i felicitats ad aquells que realment se mereixen la defensa del nostre País "Valéncia"!

Doncs si és així com dius, Nació Valenciana, està clar com l'aigua que enlloc d'enfrontar-nos entre nosaltres hem de treballar junts. No sé per qué et sents atacat o per qué ataques. Si valen ha juntat a PJV amb el GAV és per la incomunicació que tenim, també vosaltres ens retrateu de pancatalanistes furtapàtries tots els dies, però ni una pedra fa paret ni un comentari val per a posar-ho tot en el mateix sac. Potser ens hauriem de comunicar més sense tants prejudicis.

Ací ningú es penja cap etiqueta, i d'herois menys, ni menysprea als que ja porteu temps patint les agressions feixistes, simplement ens queixem del que ens ha passat hui. Punt.

Si és així com dius, sóm els vostres aliats, no els vostres enemics. Els vostres i els nostres enemics són els feixistes, conforme has dit. M'haguera agradat un comentari més constructiu per la teua part.

Així i tot, benvingut al Fòrum.

Editat per darrera vegada per Xilxeiro el Dv Oct 09, 2009 9:32 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
NacióValenciana

MissatgePublicat: Dv Oct 09, 2009 9:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Xilxeiro escrigué:
M'haguera agradat un comentari més constructiu per la teua part.

-Tranquil Xilxero que tindràs mensages constructius, pero entén que després de les agressions patides hui estiga més bé destructiu, encara que el mensage tampoc és que siga destructiu del tot.

Cita:
Així i tot, benvingut al Fòrum.

-De res
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de VALENCIANISME.COM -> Actualitat Totes les hores són GMT - 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2, 3, 4  Següent
Pàgina 1 de 4

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum