|
Inici
| |
VALENCIANISME.COM Fòrum de debat de VALENCIANISME.COM
|
| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
V2020
Registrat: 03 Jul 2007 Missatges: 2099
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 10:23 am Assumpte: |
|
|
Amb la máxima síntesi possible:
1. Jo no he dit que ningú justifique ací la violència. Però perqué sempre, sempre que es condemna o lamenta heu d'afegir la falta de democràcia, les tortures sistemàtiques i tota la conseqüent monserga? Perqué, tot seguit vos apresseu a pintar un panorama que, de ser cert, francament, qualsevol persona objectiva consideraria legítima la violència que es condemna (com ho era al franquisme, per exemple).
(bé, ací lo de la síntesi no m'ha eixit molt bé).
2.Que el PP condemne o no el franquisme me la sua. Però no sé quina relació té això hui en dia amb l'assassinat d'un policia o d'un treballador d'autopista.
3.Per enésima volta. Els partits il.legalitzats no ho són per no condemnar la violència sinó per les mil evidències de complicitats materials i personals(que no sols ideológiques) amb els terroristes (i no m'ho discutiu, per favor, si hi ha hagut etarres que han segut regidors i tot!).
4. A mi també m'agradaria discutir d'este tema amb tranquil.litat però si les coses són com alguns les pinteu, sincerament, no sé què s'ha de discutir. Insistisc: guerrilla y al monte!
Res! que és impossible sintetitzar este tema! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
pabesap
Registrat: 04 Jul 2007 Missatges: 281
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 10:51 am Assumpte: |
|
|
| blowinthewind escrigué: | Amb la máxima síntesi possible:
1. Jo no he dit que ningú justifique ací la violència. Però perqué sempre, sempre que es condemna o lamenta heu d'afegir la falta de democràcia, les tortures sistemàtiques i tota la conseqüent monserga? Perqué, tot seguit vos apresseu a pintar un panorama que, de ser cert, francament, qualsevol persona objectiva consideraria legítima la violència que es condemna (com ho era al franquisme, per exemple). |
Blow ( em permet la confiança de dir-te pel diminutiu simplement per economía linguística, si et sap mal perdona): jo en un post teu anterior si que m'he sentit al.ludit i he sentit que em deies que justificava la violència en la frase que deies:
O és que trau eixes coses que estan dins de cada ú i només ixen en certs moments? Nó sé, no sé...
pot ser ho deies en un moment de "calentó" pero es això el que jo he interpretat.
De totes formes vaja per davant que accepte la teua explicació posterior i ací no ha passat res.
En quan a lo demes: si, es cert que estes coses existeixen i estan documentades,ha existit el GAL, ha existit passivitat dels responsables policials fron a la tortura, existeix una tendència a la guerra bruta, quan es condemna a un policia per tortures (les poques voltes que es fà, es conemna a penes mínimes, o si es una sanció exemplar, com el cas de Galindo, es automàticament indultat a poc de temps...i tot açò està documentat per les mateixes nacions unides...ara bé si algú veu en açò una disculpa per matar a un regidor que passava per allí, o per posar una bomba en Hipercor es el seu problema, el seu greu problema. JO NO VEIG QUE SIGA UNA JUSTIFICACIÓ, LA DEFENSA DELS DRETS HUMANS NO S'HA DE FER A COSTA DELS DRETS HUMANS DE NINGÚ,NI TAN SOLS A COSTA DELS DRETS HUMANS DEL MES VIL DELS ASSASINSO DELS TORTURADORS. Això es el que jo defenc obertament. I espere que amb açò quede clar que no soc cap proetarra |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 11:09 am Assumpte: |
|
|
Bé, com ja s'ha citat tantes vegades, li he fet una ullada al famós informe Van Boven sobre la tortura a l'estat espanyol i, francament, em sent decepcionat. Resulta que inclús a Madrid hi ha més denúncies de tortura que a Euskadi, perqué lo primer que s'ha de saber és que ahí es barreja tot, detinguts per pressumpta pertanyença a banda armada, inmigrants que han de ser repatriats, pressumptes delinqüents comuns, etc.
No tinc temps per a fer una lectura exhaustiva però pel que he vist, l'informe (o els informes, hi ha de diversos anys), conclou que que no hi ha tortura sistemàtica en Espanya sinó una incidencia de maltracte potser superior al que seria recomanable (en realitat recomanable seria zero) i que en la meua opinió està més relacionada amb una "tradiciò" de prepotència, xuleria i agressivitat de la policia espanyola que, si bé, ja no és la del franquisme, potser encara li falta un "repàs" per a homologar-se alque deuria ser una polícia democràtica i per al poble (i recorde ara els excesos inadmissibles dels mossos recentment a Barcelona).
Per una altra banda, buscant buscant, trobe este text de la Wikipedia que pegue ací per a reflexió general i que m'abstindrè de comentar.
(perdoneu la falta de traducció).
"En enero de 2008 fueron incautados a los etarras Igor Portu y Martin Sarasola, el primero, ingresado en la UCI al día siguiente de su detención,[12] un manual titulado Atxiloketari Aurre Eginez, 2º zkia (Haciendo frente a la detención, segundo volumen), en los que se comunica a los miembros de la banda terrorista: "Sé listo, no vas a ser devuelto otra vez a comisaría (...) Lo peor ya ha pasado. Por tanto, decirle al forense que escriba que te han torturado tanto física como psicológicamente". Tras el interrogatorio a manos de la policía y llegados a la Audiencia Nacional, "la pesadilla ha terminado", no van a ser devueltos a "manos del enemigo", y deben decir: "Todo lo declarado en dependencias policiales es mentira. Son declaraciones hechas bajo tortura" |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 11:15 am Assumpte: |
|
|
Pabesap, entenc perfectament el que dius i no caldrà que et diga que jo també estic absolutament en contra de la tortura, del Gal i de qualsevol conculcació dels drets humans siga amb l'excusa que siga. Simplement que a vegades, barrejar certes coses fa una combinació realment explosiva i ni nosaltres mateixos ens n'adonem.
I sapies que tots, però tots incloent-me a mi, tenim a dins nostre pulsions absolutament "incorrectes".
Per cert, no m'importa gens que em diguen blow. De fet en alguna ocasió m'ha temptat demanar als administradors el canvi. Comprenc que això de blowinthewind és massa llarg i farragós. En realitat va ser producte d'un calentó dylanià d'una nit d'estiu.
Salut. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
pabesap
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 11:31 am Assumpte: |
|
|
Que casualitat, este tal Portu no es el que va fer una actuació tan bona que se'n va anar a la UCI, el dia següent?...que casualitat que just desprès de que es produeïren tortures ix eixe informe, precissament trobat al tio que ha denunciat tortures, quines coses, eh!!
De totes formes, anem a acceptar que hi haja per part d'esta gent a lo millor una tendència a exagerar els tractes en comissaría. Eixa tendència sería del tot inutil si hi hagueren càmeres en els calaboços, i si a més la autoinculpació no fora admesa com a prova en un judici tal com passa en qualsevol estat de dret...
Els moços no son angelets, pero no son tampoc mes roins que els policies nacionals, la diferència esta en que una actuació irregular dels moços s'aireja als 4 vents pq a les comissaríes hi ha càmeres i una de la Guardia Civil no, pq es la paraula de la víctima contra la de la "autoritat".
Ja et dic, tota la controversia amb la tortura s'acabaría amb l instal.lació de càmeres a les sales d' interrogatoris, tal com es fa a Catalunya, pero a Espanya no volen, si no torturen, per quina raó no volen càmeres?, si ho fan bé, les càmeres es faríen mes bé que mal, ja que ajudaríen a desenmascarar denuncies falses. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
pabesap
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 11:33 am Assumpte: |
|
|
Perdonat estas Blow!
i a mes dir-te que es un plaer debatir amb tú |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Xilxeiro Administrador

Registrat: 15 Jun 2007 Missatges: 5674 Ubicació: bambant per la Plana
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 1:42 pm Assumpte: |
|
|
Això del manual para uso y disfrute de etarras és una trola. Es va pregonar a tort i dret pels mitjans de comunicació espanyols quan la detenció de Portu i Sarasola, davant de la més que evident tortura a Portu, però sols es va dir que existia, no es va reproduir enlloc. A hores d'ara encara estic per vore ni un rengló del famós manual reproduït per cap mitjà, si algú ho ha vist que m'ho diga. _________________ Punto Rojo |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
albertzale

Registrat: 27 Gen 2009 Missatges: 89
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 2:37 pm Assumpte: |
|
|
| blowinthewind escrigué: |
Pues amb eixos plantejaments, sincerament, no sé perqué lamentes res.
|
Perquè alguns sabem escriure i altres no saben llegir, per això ho lamente. No jugues a adaptar el que diuen la resta al que tu vols que diguen, perquè quedes com una persona prou ridícula.
Una cosa és la condemna, com a persona que sóc, que creu que cap ideologia està per damunt d'una vida, i altra cosa ben diferent és afegir que els espanyols no fan res per solventar el problema.
Aprén a llegir i diferenciar entre el que és ETA (banda terrorista) i el que és un abertzale (nacionalista basc d'esquerres). Perquè la gran majoria d'abertzales no són etarres i ni tan sols hi estan a favor, i estan criminalitzats per ser-ho. Això és el que he dit, ni justificacions a ETA ni res d'això. _________________ Nació valenciana!
Murió espanyola... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
albertzale

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 2:41 pm Assumpte: |
|
|
| Planelles escrigué: | | albertzale escrigué: | | Els hi agrade o no, hi ha "soldats bascos", i els hi haurà sempre fins que no accepten la realitat. |
Potser també que els "soldats bascos" accepten la realitat (que perden suport social, que han fracassat, que perjudiquen la nació) i que accepten també que davant tenen un estat que té la paella pel mànec i que recorrerà a la legalitat i la il·legalitat per perpetuar-se. |
ehem... no m'has entés. "Soldats bascos" ho he dit per la cançó "Eusko gudariak" (que significa literalment això), himne alternatiu que utilitza l'entorn abertzale. Dit d'una manera més simple: Sempre hi haurà independentistes fins que no accepten la realitat. _________________ Nació valenciana!
Murió espanyola... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 3:15 pm Assumpte: |
|
|
Jo no pose paraules en boca de ningú. Expresse una opinió absolutament personal a partir d'eixes paraules. I dic que si algú pensa que l'agressió al poble basc, la falta de llibertats i la tortura sistemàtica fa que en eixe pais no existisquen les mínimes condicions democràtiques no hauria de condemnar la mort d'una persona a la que se suposa cómplice (i en este cas, actiu), d'eixe estat de coses.
I torne a posar l'exemple del franquisme on la lluita armada podria tindre una certa justificació.
Es en eixe context en el que uns pistolers es convertixen en "soldats".
I seguint amb les opinions personals, jo crec que sí que hi ha condicions democràtiques com per a condemnar, i de manera activa, la violència d'una part del món abertzale i els seus métodes mafiosos per a controlar alguns territoris del seu pais. Precisament perqué sóc conscient de que no tots els abertzales són terrorristes o pro-terroristes i ahí està, una vegada més, el cas d'Aralar.
En definitiva, que no he segut precisament jo qui ha fet la identificació entre "soldats" i independentistes.  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
albertzale

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 4:00 pm Assumpte: |
|
|
| blowinthewind escrigué: | Jo no pose paraules en boca de ningú. Expresse una opinió absolutament personal a partir d'eixes paraules. I dic que si algú pensa que l'agressió al poble basc, la falta de llibertats i la tortura sistemàtica fa que en eixe pais no existisquen les mínimes condicions democràtiques no hauria de condemnar la mort d'una persona a la que se suposa cómplice (i en este cas, actiu), d'eixe estat de coses.
|
Doncs aprén a expressar opinions pel teu compte sense necessitar d'altres. Si em cites i dius el que dius és que em respons, amb eixa teua opinió "absolutament personal" que tens, però cap a mí, no a partir de mi.
Per altra part, em sorprén el que tu raones. Així que, si Espanya és altera la democràcia per afavorir la seua nació i jo ho denuncie, tu creus que jo estic en l'obligació de no condemnar atemptats! Fixa't tu quina sorpresa! Ara resulta que perquè els altres siguen poc democràtics jo he de ser feliç matant policies! Que si els altres ho fan malament jo hauria de ser partidari dels assassins! Quina bogeria!
Jo no he parlat ni de tortures ni de res d'això, sinó d'haver adaptat la democràcia per a afavorir l'estat i negar les altres nacions que inclou. Jo dic que a l'estat espanyol es poden botar qualsevol ètica democràtica per garantir el seu model d'estat, i la democràcia està per sobre d'això: Està en el respecte, en sentir, en comprendre i raonar, i això, aprofitant l'excusa d'ETA, li ho neguen a tot l'independentisme basc. Si per pensar això a tu et sembla que no he de condemnar atemptats, allà tu. Tranquil, jo esta nit dormiré el son dels beneïts, no cregues que m'alterarà massa la vida el saber que algú pensa com tu (al cap i a la fi, no és res més que el que raona implícitament la premsa espanyola).
| Cita: | | I seguint amb les opinions personals, jo crec que sí que hi ha condicions democràtiques com per a condemnar, i de manera activa, la violència d'una part del món abertzale i els seus métodes mafiosos per a controlar alguns territoris del seu pais. Precisament perqué sóc conscient de que no tots els abertzales són terrorristes o pro-terroristes i ahí està, una vegada més, el cas d'Aralar. | Eusko Alkartasuna també són abertzales, amb més antiguitat. I sí, per supossat que jo també ho crec, com he dit al principi de tot, tot i que tu no fores capaç d'entendre-ho.
| Cita: |
En definitiva, que no he segut precisament jo qui ha fet la identificació entre "soldats" i independentistes.  |
Ni jo, va ser José María de Gárate al 1932, president del PNB aleshores, qui creà com a himne euskaldun l'Eusko Gudariak. _________________ Nació valenciana!
Murió espanyola... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 4:21 pm Assumpte: |
|
|
| Xilxeiro escrigué: | | Això del manual para uso y disfrute de etarras és una trola. Es va pregonar a tort i dret pels mitjans de comunicació espanyols quan la detenció de Portu i Sarasola, davant de la més que evident tortura a Portu, però sols es va dir que existia, no es va reproduir enlloc. A hores d'ara encara estic per vore ni un rengló del famós manual reproduït per cap mitjà, si algú ho ha vist que m'ho diga. |
Si Xilxeiro. El manual intervingut a un etarra, Atxiloketari Aurre Eginez, 2º zkia (Haciendo frente a la detención, segundo volumen Es un invent de la policia espanyola. Segurament el redactaren a corre-cuita en alguna sinistra dependencia de la DGS. La prova és que no s'ha publicat en El Pais.
I el document incautat a Txeroqui que va fer públic la jutgessa francesa Le Vert en el qual deia que el "manual" havia funcionat molt bé i calia insistir en este tema a l'hora de formar nous etarres, també és un invent de la policia francesa, segurament a instigació de l'espanyola ja que els francesos no solen ser tan llestos com els espanyols per a estes coses.
I és que el mitjans de propaganda de l'"estat torturador" m'han menjat el coco d'una manera... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 4:34 pm Assumpte: |
|
|
| albertzale escrigué: | ... Així que, si Espanya és altera la democràcia per afavorir la seua nació i jo ho denuncie, tu creus que jo estic en l'obligació de no condemnar atemptats! Fixa't tu quina sorpresa! Ara resulta que perquè els altres siguen poc democràtics jo he de ser feliç matant policies!
Jo no he dit això. Jo no t'obligue a res i ni dic què és allò que et pot fer feliç. Intente establir una coherència entre idees i actituds. Al meu parer, la inexistència d'unes condicions democràtiques mínimes justificaria certa violència, i en cas contrari, no. Es una opinió personal. Si tu tens una altra, molt bé, la dius i punt. Al cap i a la fi, tots tenims les nostres contradiccions.
... aprofitant l'excusa d'ETA, li ho neguen a tot l'independentisme basc...
No. Això sí que no. Tot l'indepenentisme? Aralar és independentista (en certa manera EA també) i són organitzacions perfectament legals. Perqué serà?
Ni jo, va ser José María de Gárate al 1932, president del PNB aleshores, qui creà com a himne euskaldun l'Eusko Gudariak.[/quote]
Si, però ni la teua afirmació és de 1932 ni el context actual és el mateix ni estem parlant d'himnes. I... i més val que deixem este punt en concret al marge, crec jo. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
pabesap
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 4:49 pm Assumpte: |
|
|
| blowinthewind escrigué: | I dic que si algú pensa que l'agressió al poble basc, la falta de llibertats i la tortura sistemàtica fa que en eixe pais no existisquen les mínimes condicions democràtiques no hauria de condemnar la mort d'una persona a la que se suposa cómplice (i en este cas, actiu), d'eixe estat de coses.
I torne a posar l'exemple del franquisme on la lluita armada podria tindre una certa justificació.
Es en eixe context en el que uns pistolers es convertixen en "soldats". |
Eixe es el problema company!! que hi ha gent que pensa que el fet de que hi existisca un estat torturador justifica l'existencia de la lluita armada...per tant com la lluita armada els repugna (igual que a mi) prefereixen creure's la versió oficial.Es el vell parany de "dar argumentos a los violentos" quan un critica l'actuació de la policia. El que hi haja falta de democracia no te pq justificar la lluita armada, Ghandi va lluitar contra un imperi sense usar la violència.
En quan al tema de les tortures et remet al cas Euskaldunon Egunkaria en el qual es va detenir i torturar a 10 persones,sels acusava de finançar ETA através d'eixe diari. 10 persones que denunciaren tortures i que per això mateix van ser denunciades pel ministeri del interior per colaboració amb banda armada amb el mateix argument que tu has usat abans ("es que ETA ordena el seus militants que denuncien tortures, per tant si denuncien tortureses que son etarres)
POCS ANYS DESPRÉS EL CAS SOBRE EL PRESUMPTE FINANÇAMENT D'ETA A TRAVÉS DE EGUNKARIA FOU ARXIVAT PER FALTA DE PROVES. No se si a la vista d'açò te n'adones de cm de greu es el cas. Detenen a 10 persones sense proves, les torturen i desprès quan exerciten el seu dret a denunciar eixes trtures,les tornen denunciar. Et deixe el document de Martyxelo Otamendi, un dels detinguts sobre les tortures. i l'enllaç de la wikipedia:
El trato ha sido cruel y absolutamente inhumano. No hay derecho al trato recibido por Juan Mari Torrealdai, de 60 años, una eminencia de la cultura vasca. Me ha contado que ha recibido palizas tremendas, a Xabier Alegría le han practicado sesiones de "bolsa", a mí me lo han hecho dos veces... y en el caso de los otros no sé, he visto a Iñaki Uria y a Xabier Oleaga, pero no he podido hablar con ellos, no me han transmitido lo ocurrido. (...) Es increíble que en el 2003 existan semejantes agujeros negros en instituciones como ésta y semejante impunidad para llevar a cabo tales prácticas. Les da igual que reclames cualquier derecho, les da igual tu situación, les da igual que no sepas nada. Es igual. Debes decir algo para salir vivo.[6]
http://es.wikipedia.org/wiki/Egunkaria |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
pabesap
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 4:56 pm Assumpte: |
|
|
| sobre els manuals et pregunte el mateix que Xilxeiro, tu els has vist i si existeixen a açò no implica que totes les denuncie de tortura hagen de ser llençades al fem |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Xilxeiro Administrador

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 5:20 pm Assumpte: |
|
|
| blowinthewind escrigué: | | Xilxeiro escrigué: | | Això del manual para uso y disfrute de etarras és una trola. Es va pregonar a tort i dret pels mitjans de comunicació espanyols quan la detenció de Portu i Sarasola, davant de la més que evident tortura a Portu, però sols es va dir que existia, no es va reproduir enlloc. A hores d'ara encara estic per vore ni un rengló del famós manual reproduït per cap mitjà, si algú ho ha vist que m'ho diga. |
Si Xilxeiro. El manual intervingut a un etarra, Atxiloketari Aurre Eginez, 2º zkia (Haciendo frente a la detención, segundo volumen Es un invent de la policia espanyola. Segurament el redactaren a corre-cuita en alguna sinistra dependencia de la DGS. La prova és que no s'ha publicat en El Pais.
I el document incautat a Txeroqui que va fer públic la jutgessa francesa Le Vert en el qual deia que el "manual" havia funcionat molt bé i calia insistir en este tema a l'hora de formar nous etarres, també és un invent de la policia francesa, segurament a instigació de l'espanyola ja que els francesos no solen ser tan llestos com els espanyols per a estes coses.
I és que el mitjans de propaganda de l'"estat torturador" m'han menjat el coco d'una manera... |
No em vingues amb fantasmades. Sols et demane que demostres la existència d'ixe manual. Tu l'has vist? Jo no...Mostra'l! _________________ Punto Rojo |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 5:43 pm Assumpte: |
|
|
| Xilxeiro escrigué: | | blowinthewind escrigué: | | Xilxeiro escrigué: | | Això del manual para uso y disfrute de etarras és una trola. Es va pregonar a tort i dret pels mitjans de comunicació espanyols quan la detenció de Portu i Sarasola, davant de la més que evident tortura a Portu, però sols es va dir que existia, no es va reproduir enlloc. A hores d'ara encara estic per vore ni un rengló del famós manual reproduït per cap mitjà, si algú ho ha vist que m'ho diga. |
No em vingues amb fantasmades. Sols et demane que demostres la existència d'ixe manual. Tu l'has vist? Jo no...Mostra'l! |
Tampoc he vist com torturaven a ningú i tanmateix sí que crec que hi ha hagut casos (puntuals) de tortura. (I no me tragues fotos, que ja he dit que casos n'hi ha hagut i, en tot cas, les vull en el moment dels fets).
Ara si del que es tracta de, per sistema, donar tota la credibilitat al que diguen els etarres i no donar-ne cap al que diga la policia i la justicia espanyola... doncs bé. Allà vosaltres. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Xilxeiro Administrador

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 5:52 pm Assumpte: |
|
|
No gires la truita Blow, que qui ha posat el manual sobre la taula eres tu, no jo. On està? _________________ Punto Rojo |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 5:58 pm Assumpte: |
|
|
| Xilxeiro escrigué: | | No gires la truita Blow, que qui ha posat el manual sobre la taula eres tu, no jo. On està? |
Si només creierem les coses que veem... Obviament jo no l'he vist però mira, et serè totalment sincerament, jo me'l crec. Les referències són molt precises, amb cites textuals. La informació trobada en l'ordinador de Txeroqui citat per la jutgessa francesa ho corrobora, també hi ha cites textuals molt precises. Estic convençut que no és un invent, i poden merèixer tanta credibilitat com la dels etarres que denuncies tortures.
Però hi ha una altra cosa que em fa pensar que és autèntic: el sentit comú. De tal manera que si jo fora un dirigent etarra, t'assegure que en redactaria un detallat i minuciós i els el faria aprendre de carrerrilla a tots els meus pistolers. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Xilxeiro Administrador

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 6:03 pm Assumpte: |
|
|
| blowinthewind escrigué: | | Xilxeiro escrigué: | | No gires la truita Blow, que qui ha posat el manual sobre la taula eres tu, no jo. On està? |
Si només creierem les coses que veem... Obviament jo no l'he vist però mira, et serè totalment sincerament, jo me'l crec. Les referències són molt precises, amb cites textuals. La informació trobada en l'ordinador de Txeroqui citat per la jutgessa francesa ho corrobora, també hi ha cites textuals molt precises. Estic convençut que no és un invent, i poden merèixer tanta credibilitat com la dels etarres que denuncies tortures.
Però hi ha una altra cosa que em fa pensar que és autèntic: el sentit comú. De tal manera que si jo fora un dirigent etarra, t'assegure que en redactaria un detallat i minuciós i els el faria aprendre de carrerrilla a tots els meus pistolers. |
Això, ja em perdonaràs, és una opinió teua totalment subjectiva que no demostra res ni contradiu la meua afirmació de què ixe manual no existix i va ser una trola montada pels falsimèdia espanyols davant de la més que evident pallissa que li van fotre a Portu, donat que nunca más se supo del famós manual després d'això, i tu mateix que el cites no el saps mostrar.
El que tu cregues ho respecte, però és simplement el que tu creus, i no va a missa mentre no m'ho demostres. La fe a les esglèsies. _________________ Punto Rojo
Editat per darrera vegada per Xilxeiro el Ds Jun 20, 2009 6:06 pm, editat 1 cop en total |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 6:06 pm Assumpte: |
|
|
| Xilxeiro escrigué: | | blowinthewind escrigué: | | Xilxeiro escrigué: | | No gires la truita Blow, que qui ha posat el manual sobre la taula eres tu, no jo. On està? |
Això, ja em perdonaràs, és una opinió teua totalment subjectiva que no demostra res ni contradiu la meua afirmació de què ixe manual no existix i va ser una trola montada pels falsimèdia espanyols davant de la més que evident pallissa que li van fotre a Portu, donat que nunca más se supo del famós manual, i tu mateix que el cites no el saps mostrar.
El que tu cregues ho respecte, però és simplement el que tu creus, i no va a missa mentre no m'ho demostres. |
Correcte, tu no et creus el manual i et creus les tortures (encara que tampoc les has vistes). Jo em crec el manual i potser algunes tortures.
Ací tot són creences i cada ú té les seues.
No sé si ja podem donar per acaba esta absurda discusió. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Xilxeiro Administrador

|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 6:12 pm Assumpte: |
|
|
| blowinthewind escrigué: | | Xilxeiro escrigué: | | blowinthewind escrigué: | | Xilxeiro escrigué: | | No gires la truita Blow, que qui ha posat el manual sobre la taula eres tu, no jo. On està? |
Això, ja em perdonaràs, és una opinió teua totalment subjectiva que no demostra res ni contradiu la meua afirmació de què ixe manual no existix i va ser una trola montada pels falsimèdia espanyols davant de la més que evident pallissa que li van fotre a Portu, donat que nunca más se supo del famós manual, i tu mateix que el cites no el saps mostrar.
El que tu cregues ho respecte, però és simplement el que tu creus, i no va a missa mentre no m'ho demostres. |
Correcte, tu no et creus el manual i et creus les tortures (encara que tampoc les has vistes). Jo em crec el manual i potser algunes tortures.
On he dit que jo em crega res? M'ho pots citar? De creences res, demane proves. La discusió és per a tu absurda simplement perquè no pots demostrar el que dius. Mostra ixe manual i em callaré, o retira una afirmació que per més que a tu et vinga de gust no pots demostrar. Mira si és fàcil. _________________ Punto Rojo |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
valen

Registrat: 10 Set 2008 Missatges: 1873 Ubicació: País Valencià
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 6:13 pm Assumpte: |
|
|
Jo no tinc perquè creure a ningú, però m'agrada sentir la veu dels que no tenen veu.
Tortura-no!!-BAP!! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
V2020
|
Publicat: Ds Jun 20, 2009 6:16 pm Assumpte: |
|
|
| Xilxeiro escrigué: | | blowinthewind escrigué: | | Xilxeiro escrigué: | | blowinthewind escrigué: | | Xilxeiro escrigué: | | No gires la truita Blow, que qui ha posat el manual sobre la taula eres tu, no jo. On està? |
On he dit que jo em crega res? M'ho pots citar? De creences res, demane proves. La discusió és per a tu absurda simplement perquè no pots demostrar el que dius. Mostra ixe manual i em callaré, o retira una afirmació que per més que a tu et vinga de gust no pots demostrar. Mira si és fàcil. |
Ah! que tu no creus que l'estat espanyol practique sistemàticament la tortura? Doncs molt bé. Me n'alegre. Dec haver-te interpretat malament.
Més informació: la carta de Txeroqui interceptada per la policia francesa en la qual reconeixia l'estratègia de denunciar falses tortures ha estat incorporada a la causa oberta contra els guardia-civils imputats pel cas Portu-Sarasola. Així que quan es faça el juí probablement es farà pública. Aleshores vorem. |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Xilxeiro Administrador

|
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|
|
No pots publicar nous temes en aquest fòrum No pots respondre a temes en aquest fòrum No pots editar els teus missatges en aquest fòrum No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum No pots votar a les enquestes en aquest fòrum
|
|
|
|