| Veure tema anterior :: Veure tema següent |
| Autor |
Missatge |
valen

Registrat: 10 Set 2008 Missatges: 1868 Ubicació: País Valencià
|
Publicat: Dl Set 15, 2008 9:47 pm Assumpte: |
|
|
molt bona la teua palla mental Amadeu
així està el valencianisme, fet una  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Endavant Usuari advertit

Registrat: 18 Jun 2007 Missatges: 2165
|
Publicat: Dl Set 15, 2008 10:04 pm Assumpte: |
|
|
| Roger de Lauria escrigué: | | t'ha faltat dir que l'eliseuisme està tendint cap al mirisme... feu-me cas, que a algú ja se li ha caigut la bena dels ulls. |
i això? pots explicar-ho?
té a vore amb els repetidors i el TDT?  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Amadeu_horta

Registrat: 13 Jun 2007 Missatges: 1066 Ubicació: Ciutat de València, País Valencià
|
Publicat: Dl Set 15, 2008 10:43 pm Assumpte: |
|
|
| Roger de Lauria escrigué: | | t'ha faltat dir que l'eliseuisme està tendint cap al mirisme... feu-me cas, que a algú ja se li ha caigut la bena dels ulls. |
si el que dius és cert, simplement puc dir que me n'alegre de bon tros. _________________ www.nocapencapcap.wordpress.com
Tinc idees i posicionaments polítics, però no pertanc a cap ideologia, tinc mestres però no pertanc a cap escola, llig llibres però no seguisc cap biblia, jo sóc valencianista i tan sols al meu país li dec fidelitat |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
algiros Usuari expulsat per multinick

Registrat: 27 Jun 2007 Missatges: 434
|
Publicat: Dl Set 15, 2008 11:19 pm Assumpte: |
|
|
| blowinthewind escrigué: |
Home, sempre es pot fer algun matís, com per exemple el dedicar una branca al "republicanisme", encara que comprenc que resulta difícil ubicar a eixa "secta" tan estranya. |
No sé si vos heu adonat però el republicanisme és l'únic transversal
Editat per darrera vegada per algiros el Dt Set 16, 2008 9:58 am, editat 1 cop en total |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Albert Sebastià

Registrat: 10 Set 2007 Missatges: 171 Ubicació: 39º 18’ 47.47” N 0º 26’ 18.80 O
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 9:34 am Assumpte: |
|
|
| algiros escrigué: |
No si vos heu adonat però el republicanisme és l'únic transversal |
No s'ha de confondre el republicanisme com a moviment amb el "ikea-isme" d'RV.
"Bienvenido a la república independiente de Algarra y Baeta". Los muebles son baratos y te lo puedes montar tú mismo. Tírale imaginación!  _________________ Un dia pujant d'Hortells,pujant d'Hortells,pujant d'Hortells; anàvem cavall d'un ruc, un ruc, un ruc, que era molt vell. El ruc va caure, va entropessà, i tots a terra vàrem anà. A adoba cossis, plats i gibrells! A mata les dones! a mata els homes i vendre les pells!
Cançó típica de Xiva |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Amadeu_horta

Registrat: 13 Jun 2007 Missatges: 1066 Ubicació: Ciutat de València, País Valencià
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 9:39 am Assumpte: |
|
|
| Albert Sebastià escrigué: | | algiros escrigué: |
No s'ha de confondre el republicanisme com a moviment amb el "ikea-isme" d'RV. "Bienvenido a la república independiente de Algarra y Baeta" El nom no fa la cosa. |
supose que es referix a que dels qui componen esta branca, està ENV, del món blaver-secessionista, SV (Estat Valencià) que és valencianisme estricte sense filies ni fobies cap a Catalunya i RV-pve, que no deixa de ser un partit catalanòfil. Supose que es refereix a això amb lo de la transversalitat... però algirós, sent quatre gats ja podeu ser transversals ja... que pa' lo que servix... _________________ www.nocapencapcap.wordpress.com
Tinc idees i posicionaments polítics, però no pertanc a cap ideologia, tinc mestres però no pertanc a cap escola, llig llibres però no seguisc cap biblia, jo sóc valencianista i tan sols al meu país li dec fidelitat |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
algiros Usuari expulsat per multinick

Registrat: 27 Jun 2007 Missatges: 434
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 9:55 am Assumpte: |
|
|
| Amadeu_horta escrigué: | | Albert Sebastià escrigué: | | algiros escrigué: |
No s'ha de confondre el republicanisme com a moviment amb el "ikea-isme" d'RV. "Bienvenido a la república independiente de Algarra y Baeta" El nom no fa la cosa. |
supose que es referix a que dels qui componen esta branca, està ENV, del món blaver-secessionista, SV (Estat Valencià) que és valencianisme estricte sense filies ni fobies cap a Catalunya i RV-pve, que no deixa de ser un partit catalanòfil. Supose que es refereix a això amb lo de la transversalitat... però algirós, sent quatre gats ja podeu ser transversals ja... que pa' lo que servix... |
Em dol el teu darrer comentari... i ja no dic el que ha fet Albert Sebastià...
No vull endinsar-me en les raons que ensume...
Salut, sobirania i república valencianes |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Amadeu_horta

|
Publicat: Dt Set 16, 2008 2:06 pm Assumpte: |
|
|
| algiros escrigué: | | Amadeu_horta escrigué: | | Albert Sebastià escrigué: | | algiros escrigué: |
supose que es referix a que dels qui componen esta branca, està ENV, del món blaver-secessionista, SV (Estat Valencià) que és valencianisme estricte sense filies ni fobies cap a Catalunya i RV-pve, que no deixa de ser un partit catalanòfil. Supose que es refereix a això amb lo de la transversalitat... però algirós, sent quatre gats ja podeu ser transversals ja... que pa' lo que servix... |
Salut, sobirania i república valencianes |
et dol perquè? no he dit cap mentida ni he faltat al respecte a ningú. El valencianisme que obertament recalca el seu republicanisme no està representat per eixos partits que he dit? i no és cert que sou ben pocs? i no és cert que per molt transversals que sigueu la vostra repercussió en la vida política valenciana és nul·la? Doncs ja està no entenc perquè et dol. _________________ www.nocapencapcap.wordpress.com
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Víctor Baeta Usuari expulsat

Registrat: 22 Des 2007 Missatges: 52
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 2:31 pm Assumpte: |
|
|
| Amadeu_horta escrigué: | El valencianisme que obertament recalca el seu republicanisme no està representat per eixos partits que he dit?
Sí
i no és cert que sou ben pocs?
Cert
i no és cert que per molt transversals que sigueu la vostra repercussió en la vida política valenciana és nul·la?
Diferisc. Confons gestió del sistema amb política valenciana.
|
Si vols parlem-ne qualsevol dia
Editat per darrera vegada per Víctor Baeta el Dt Set 16, 2008 4:08 pm, editat 2 cops en total |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Xilxeiro Administrador

Registrat: 15 Jun 2007 Missatges: 5672 Ubicació: bambant per la Plana
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 3:00 pm Assumpte: |
|
|
Ein? Gestió del sistema i política valenciana? Això cóm es menja?
El que jo crec és que el republicanisme sí que és transversal. Molts ho som, d'ací, d'allà i d'acullà, per tots els partits i totes les capelletes, encara que no estigam a RV. _________________ Punto Rojo |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
utopiaxxi Usuari inactiu
Registrat: 19 Jun 2007 Missatges: 274
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 4:42 pm Assumpte: Bon dia i bona hora... |
|
|
(primer que res: excuses per haver trigat molt a escriure de nou en el meu fòrum favorit, tot i que l'he seguit fervorosament dia a dia...)...
Home, jo este fil me l'he pres amb tot el sentit de l'humor, i efectivament fins i tot les bromes i comentaris a propòsit del que més a prop em toca me les he pres així, sense dolor...
Sí, som una mena d'Ikee-isme..., mireu que li farem, a mi ja em va bé això de la República independent de ma casa, sempre he gastat aquella metàfora de les claus de casa en la butxaca per a expressar la meua voluntat independentista, de la meua casa, de la meua pàtria, del País Valencià o València, tan se val...
I de dolors cap, cap altre que no tinga qualsevol altre per les mateixes i exactament les mateixes raons: és veritat que som quatre i què? si som quatre hui només queda una cosa a dir per canviar-lo: veniu la resta, nosaltres ja hem donat el pas... No m'alegra fer d'outsider sempre, creieu-me, però sense outsiders, sense gent que done passes endavant, el riu gran es queda estancat i acaba pudrint-se l'aigua..., és això el que voleu? tan simple com la cançó: si tu vols, si jo vull... |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Xilxeiro Administrador

Registrat: 15 Jun 2007 Missatges: 5672 Ubicació: bambant per la Plana
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 4:51 pm Assumpte: |
|
|
I per què hauriem d'anar, la resta? _________________ Punto Rojo |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Agostí Tiralí
Registrat: 15 Feb 2008 Missatges: 121 Ubicació: Benidorm, Marina Baixa
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 8:37 pm Assumpte: |
|
|
Fotre Amadeu! Estàs desqueferat o què? Molt bona, real i graciosa aquesta caricatura...
Salutacions! |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Amadeu_horta

|
Publicat: Dt Set 16, 2008 8:49 pm Assumpte: |
|
|
| Agostí Tiralí escrigué: | Fotre Amadeu! Estàs desqueferat o què? Molt bona, real i graciosa aquesta caricatura...
Salutacions! |
gràcies, , si voleu podem editar banderes amb l'esquema només cal posar-se d'acord en si ho fem amb Arial o Times New Roman  _________________ www.nocapencapcap.wordpress.com
|
| Tornar a dalt |
|
 |
taronget Moderador

Registrat: 12 Jun 2007 Missatges: 1301 Ubicació: Ciutat de València
|
Publicat: Dt Set 16, 2008 9:15 pm Assumpte: |
|
|
| Amadeu_horta escrigué: | | Agostí Tiralí escrigué: | Fotre Amadeu! Estàs desqueferat o què? Molt bona, real i graciosa aquesta caricatura...
Salutacions! |
gràcies, , si voleu podem editar banderes amb l'esquema només cal posar-se d'acord en si ho fem amb Arial o Times New Roman  |
Coneixent el nostre moviment, segur que la feiem en Comic Sans  _________________ Viure en l'entelèquia, la perfecció de la renúncia. El pragmatisme, el camí a la utopia.
NO CAP EN CAP CAP!
Actualitat política valenciana |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Albert Sebastià

Registrat: 10 Set 2007 Missatges: 171 Ubicació: 39º 18’ 47.47” N 0º 26’ 18.80 O
|
Publicat: Dc Set 17, 2008 4:24 am Assumpte: |
|
|
| algiros escrigué: |
|
Raons no hi ha, només un ninotet al costat aguantant un cartell que diu "paella". Assumia que entendries que al fòrum off-tòpic dins d'un tema on es fa broma de les capelletes jo podria fer-ne també les meues bromes.
Ara bé, si et molesta, ho retire. Sou transversals en tot el dret etimològic de la paraula, "trans", prefixe que significa "a l'altre costat de", i "versal" que prové de "versô", que significa "tornar, agitar, meditar". Si ho prefereixes així...
| Amadeu horta escrigué: | | només cal posar-se d'acord en si ho fem amb Arial o Times New Roman |
Mentrestant no tinga franja roja  _________________ Un dia pujant d'Hortells,pujant d'Hortells,pujant d'Hortells; anàvem cavall d'un ruc, un ruc, un ruc, que era molt vell. El ruc va caure, va entropessà, i tots a terra vàrem anà. A adoba cossis, plats i gibrells! A mata les dones! a mata els homes i vendre les pells!
Cançó típica de Xiva |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
CARLOTTI
Registrat: 24 Oct 2008 Missatges: 627
|
Publicat: Dv Oct 24, 2008 2:42 pm Assumpte: |
|
|
| Molt bo. Resumeix molt be i amb molt humor el complicat planol politic valencià |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
CARLOTTI
Registrat: 24 Oct 2008 Missatges: 627
|
Publicat: Dv Oct 24, 2008 2:59 pm Assumpte: |
|
|
| Podieu ficar al Bloc en adeu pp (darreres eleccions) hola pp (moció de censura en calp) |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
Valencianna
Registrat: 16 Mar 2008 Missatges: 126 Ubicació: La Safor
|
Publicat: Dv Oct 24, 2008 3:21 pm Assumpte: |
|
|
| taronget escrigué: | | Amadeu_horta escrigué: | si voleu podem editar banderes amb l'esquema només cal posar-se d'acord en si ho fem amb Arial o Times New Roman  |
Coneixent el nostre moviment, segur que la feiem en Comic Sans  |
Vote per Arial o Verdana
Molt bo l'esquema  |
|
| Tornar a dalt |
|
 |
|