Advertisement

EL VALENCIANISME DE CONSTRUCCIÓ

EL VALENCIANISME DE CONSTRUCCIÓ

Inici
  VALENCIANISME.COM
Fòrum de debat de VALENCIANISME.COM

FAQFAQ   BuscarBuscar   Llista de MembresLlista de Membres   Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris   Registrar-seRegistrar-se 
 PerfilPerfil   Inicia una sessió per veure els teus missatges privatsInicia una sessió per veure els teus missatges privats   Iniciar SessióIniciar Sessió 

Revolta a les joventuts d'ER de Catalunya i València
Anar a pàgina 1, 2  Següent

Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de VALENCIANISME.COM -> Polí­tica
Veure tema anterior :: Veure tema següent  
Autor Missatge
Planelles

Registrat: 11 Jun 2007
Missatges: 1835

MissatgePublicat: Dj Mai 29, 2008 5:51 pm    Assumpte: Revolta a les joventuts d'ER de Catalunya i València Respondre citant

Sembla que havien decidit mantindre's neutrals de cara al congrés del partit del pròxim mes de juny i els caps han faltat a la paraula perquè s'haurien decantat per Puigcercós, cosa que ha rebel·lat part dels joves.

http://www.avui.cat/article/mon_politica/31690/jerc/sescalfen.html
Tornar a dalt
Veure perfil de l'usuari Enviar missatge privat
AixetaFluixeta

Registrat: 13 Jun 2007
Missatges: 405
Ubicació: Ribera Alta del Xúquer

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 1:02 pm    Assumpte: Respondre citant

Segons tinc entés Anna Peña (Portaveu de les JERPV) dóna suport a la candidatura de Puigcercós, i no sé si tb va en la llista
Tornar a dalt
Rocker

Registrat: 25 Abr 2008
Missatges: 463

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 1:56 pm    Assumpte: Respondre citant

Em fa vergonya vore com els meus portaveus i la meua direcció (Gerard Coca, portaveu de les JERC, Anna Peña, portaveu de les JERPV), la gent que es suposa que deuria de representar-me, es passa pel forro allò que s'aprova als Consells Nacionals.

En fi... :roll:
Tornar a dalt
AkraLeuka

Registrat: 12 Jun 2007
Missatges: 2611

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 3:19 pm    Assumpte: Respondre citant

Però, la nota de premsa no l´han fet ells. Vull dir, potser ells van anar representant-se a si mateixos, i els han ficat com els càrrecs que ostenten en les formacions.
Trobe que abans de criticar-los, caldria aclarir si tenen -i a mi no sé per què em fa la impressió de que no- alguna cosa a vore, o simplement han estat joguets dins la campanya interna d´Esquerra.
Tornar a dalt
Dant

Missatges: 216
Ubicació: Mislata (Ex-Horta Oest)

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 3:24 pm    Assumpte: Respondre citant

Per qué aquestes noticies no van a un enllaç més comic? Jo com a valencià que tinc que veue amb les JERC ó JERPV amb tots els meus respectes?
Açò al PV és una auntentica Frikada.

(Vicent Andrés Estellés 1924-1993)
Tornar a dalt
AkraLeuka

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 3:25 pm    Assumpte: Respondre citant

Dant escrigué:
Per qué aquestes noticies no van a un enllaç més comic? Jo com a valencià que tinc que veue amb les JERC ó JERPV amb tots els meus respectes?

Segurament molt més que amb Zapatero, Bono i De la Vega...
Tornar a dalt
Dant

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 3:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Xavi d´Alacant escrigué:
Dant escrigué:

Sí, Xavi clar, mentalitat petita, objectius petits!!

Tornar a dalt
AkraLeuka

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 3:39 pm    Assumpte: Respondre citant

Dant escrigué:
Xavi d´Alacant escrigué:
Dant escrigué:

Si ja sabem que tu necessites estar en un lloc gran per a sentir-te realitzat.
Tornar a dalt
Dant

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 3:58 pm    Assumpte: Respondre citant

Xavi d´Alacant escrigué:
Dant escrigué:
Xavi d´Alacant escrigué:
Dant escrigué:

Sempre t'acabes clavant amb mi per questions personals. X cert Xavi, jo considere al Bloc com un partit gran al menys en qualitat humana i en força municipal, m'entristeix que tú com a militant del Bloc no penses el mateix.

Tornar a dalt
AkraLeuka

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 4:07 pm    Assumpte: Respondre citant

Dant escrigué:
Xavi d´Alacant escrigué:
Dant escrigué:
Xavi d´Alacant escrigué:
Dant escrigué:

Sempre t'acabes clavant amb mi per questions personals. X cert Xavi, jo considere al Bloc com un partit gran al menys en qualitat humana i en força municipal, m'entristeix que tú com a militant del Bloc no penses el mateix.

L´art del llenguatge és així, el BLOC és un partit gran en qualitat humana? Doncs sí, però hi ha de tot com en tots els llocs. El BLOC és un partit gran a nivell municipal? Clar, però si ho comparem amb altres segurament també serà xicotet. Depén de com ho mires. El que sí sé és que el BLOC és l´única eina per a treballar per un projecte estrictament valencià i per als valencians. I per cert, del que també estic segur, i tornem al principi de la nostra discussió (que no vull que ens anem per les branques) és que d´eixir diputada en un mes Anna Peña i les JERPV, farien moltíssim més per esta terra del que ha fet De la Vega, Bono i Zapatero junts en estos quatre anys, i en els quatre anys que queden.

I per cert, no te pregues els meus comentaris com a agressions personals. No ho són, ni ho pretenen ser en absolut.
Tornar a dalt
Quatrebarres

Missatges: 1010

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 4:43 pm    Assumpte: Respondre citant

Xavi d´Alacant escrigué:
Però, la nota de premsa no l´han fet ells. Vull dir, potser ells van anar representant-se a si mateixos, i els han ficat com els càrrecs que ostenten en les formacions.
Trobe que abans de criticar-los, caldria aclarir si tenen -i a mi no sé per què em fa la impressió de que no- alguna cosa a vore, o simplement han estat joguets dins la campanya interna d´Esquerra.

Extret del blog d'Anna Penya:

...Ja fa un bon grapat de setmanes que, per molts motius vaig escollir Gent d’Esquerra, l’opció que crec que representa millor el que vull que siga Esquerra els propers anys...
Tornar a dalt
AkraLeuka

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 4:48 pm    Assumpte: Respondre citant

SenseBlau escrigué:
Xavi d´Alacant escrigué:

Extret del blog d'Anna Penya:

...Ja fa un bon grapat de setmanes que, per molts motius vaig escollir Gent d’Esquerra, l’opció que crec que representa millor el que vull que siga Esquerra els propers anys...

Això no aclarix res. Ella diu que dóna suport a Gent d´Esquerra, però ho fa com a afiliada, no com a portaveu de les JERPV. Vull dir que ella, en eixe parlament, potser estava com a figura rellevant de la formació, però no traslladant cap posicionament de les joventuts del partit al nostre país.
Tornar a dalt
Endavant
Usuari advertit
Usuari advertit

Registrat: 18 Jun 2007
Missatges: 2165

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 5:33 pm    Assumpte: Respondre citant

fou una nota de premsa de gent d'esquerra que va posar als dos caps de les joventuts com que donaven suport a la candidatura amb la seua presència, cosa que va fer que a tota la resta no li agradarà el gest de la direcció del partit = Gent d'Esquerra (Ridao i Puigcercos)

de totes maneres que a títol personal per a Anna, recolze Gent d'Esquerra és pur clientelisme i portar al suïcidi a ERC a Catalunya; clar que això no els deu d'importar a alguns valencianets d'Esquerra.
Tornar a dalt
Amadeu_horta

Missatges: 1066
Ubicació: Ciutat de València, Paí­s Valencià 

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 5:45 pm    Assumpte: Respondre citant

Quan una persona té un càrrec a una organització ha de ser conscient de que els seus posicionaments personals deixen de ser estrictament personals i es convertixen en alguna cosa més. Em referisc a que si demà ix Morera i diu que ell personalment és liberal, no tindrà el mateix efecte que si ho diu Paquito l'afiliat de Tavernes.

Pel que fa a la discussió (un poc trista per cert) entre Xavi i Dant, només dir que dubte molt que Anna Peña puga fer més coses efectives pel País Valencià que Zapatero... per qüestió de Poder més q res, no per voluntat.

Tinc idees i posicionaments polítics, però no pertanc a cap ideologia, tinc mestres però no pertanc a cap escola, llig llibres però no seguisc cap biblia, jo sóc valencianista i tan sols al meu país li dec fidelitat
Tornar a dalt
AkraLeuka

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 6:07 pm    Assumpte: Respondre citant

Amadeu_horta escrigué:
Quan una persona té un càrrec a una organització ha de ser conscient de que els seus posicionaments personals deixen de ser estrictament personals i es convertixen en alguna cosa més. Em referisc a que si demà ix Morera i diu que ell personalment és liberal, no tindrà el mateix efecte que si ho diu Paquito l'afiliat de Tavernes.

Puc estar d´acord fins a cert punt. Però parlant de debats interns el teu argument perd, al meu entendre, força. O és que al BLOC gent que ostenta càrrecs importants no s´han posicionat en alguns dels diversos debats que hem tingut en els últims anys?. Jo crec que Anna Peña, si ho va fer a títol personal, ho hauria d´aclarir i en eixe cas no trobe que haja estat malament allò que ha fet.

Amadeu_horta escrigué:
Pel que fa a la discussió (un poc trista per cert) entre Xavi i Dant, només dir que dubte molt que Anna Peña puga fer més coses efectives pel País Valencià que Zapatero... per qüestió de Poder més q res, no per voluntat.

Passaré per alt la teua percepció sobre els debats en els que jo participe i repetiré allò que he assenyalat, i que mantinc:

Xavi d´Alacant escrigué:
d´eixir diputada en un mes Anna Peña i les JERPV, farien moltíssim més per esta terra del que ha fet De la Vega, Bono i Zapatero junts en estos quatre anys, i en els quatre anys que queden..

I és que, potser tenim percepcions diferents de que és la política, però en quants pobles un sol regidor del BLOC ha fet més que tota una corporació municipal? Jo sé que en molts, i la voluntat és molt important, potser més que el poder.
Tornar a dalt
maulet

Registrat: 14 Jun 2007
Missatges: 370

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 6:26 pm    Assumpte: Respondre citant

Què és això de quepot eixir de diputada Xavi? :shock:

Edite: no havia entés que era una suposició :oops: laugh out of loud
Tornar a dalt
Amadeu_horta

Missatges: 1066
Ubicació: Ciutat de València, Paí­s Valencià 

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 7:51 pm    Assumpte: Respondre citant

Xavi d´Alacant escrigué:
Amadeu_horta escrigué:

Puc estar d´acord fins a cert punt. Però parlant de debats interns el teu argument perd, al meu entendre, força. O és que al BLOC gent que ostenta càrrecs importants no s´han posicionat en alguns dels diversos debats que hem tingut en els últims anys?. Jo crec que Anna Peña, si ho va fer a títol personal, ho hauria d´aclarir i en eixe cas no trobe que haja estat malament allò que ha fet. .

Sí, sí. Està clar que cadascú pot adoptar la postura q crega convenient en un debat intern, ostente el càrrec q ostente. Però sempre et poden passar coses d'estes. I en este cas en concret el pujar a parlar (tot i q siga a títol individual) en favor de Puigcercós, sent el secretari de les JERC i la secretària de les JERPV després de que s'acordara que no s'anava a recolçar cap candidatura... doncs és la situació perfecta per a que es produisca un "malentés" tot i q ho feren a títol personal, i després la nota de premsa per a acabar-ho d'arreglar (de la qual ja sé q no té la culpa ni Anna ni l'altre xic), però és q era molt probable que haguera passat açò, deurien haver estat més prudents, al meu parer.

Xavi d´Alacant escrigué:
Passaré per alt la teua percepció sobre els debats en els que jo participe i repetiré allò que he assenyalat, i que mantinc:..

dic que és una discussió trista perquè estic d'acord amb Dant de que has entrat en terreny personal. Acussar-lo de ser del PSOE no és un argument en contra de les opinions que puga manifestar envers el tema este de les JERC, és un recurs fàcil per a negar-li a l'altre la possibilitat de participar. Com quan a Sogorb en un fil sobre economia li diuen: tu el que has de fer és escriure com toca!. Clar! però el tema no era eixe! No sé tampoc ho he dit a males, ho he dit més q res xq m'entristeix llegir eixes discussions entre vosaltres dos (precisament perq vos conec un poc als dos)

Xavi d´Alacant escrigué:
d´eixir diputada en un mes Anna Peña i les JERPV, farien moltíssim més per esta terra del que ha fet De la Vega, Bono i Zapatero junts en estos quatre anys, i en els quatre anys que queden..

No havia llegit lo de "d'eixir diputada" ho sent, i per tant retire el que he dit, mea culpa.

Tinc idees i posicionaments polítics, però no pertanc a cap ideologia, tinc mestres però no pertanc a cap escola, llig llibres però no seguisc cap biblia, jo sóc valencianista i tan sols al meu país li dec fidelitat
Tornar a dalt
AkraLeuka

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 8:34 pm    Assumpte: Respondre citant

Amadeu_horta escrigué:
dic que és una discussió trista perquè estic d'acord amb Dant de que has entrat en terreny personal. Acussar-lo de ser del PSOE no és un argument en contra de les opinions que puga manifestar envers el tema este de les JERC, és un recurs fàcil per a negar-li a l'altre la possibilitat de participar. Com quan a Sogorb en un fil sobre economia li diuen: tu el que has de fer és escriure com toca!. Clar! però el tema no era eixe! No sé tampoc ho he dit a males, ho he dit més q res xq m'entristeix llegir eixes discussions entre vosaltres dos (precisament perq vos conec un poc als dos)

Jo no crec que recordar l´afiliació política d´una persona siga "entrar en el terreny personal", especialment quan esta l´ha manifestada públicament en este fòrum.
A més, hi ha una cosa que no suporte (però ni a Dant, ni a tu, ni a Morera, ni a mi mateix quan me´n adone que ho faig) i és ser hipòcrita. I crec que Dant ha pecat d´això en el seu primer comentari quan ha vingut dir -o així ho he entés jo i d´ahí tota la retaina- que als valencians poc ens importa allò que faça les JERPV o Esquerra. I és que, si tu eres d´una sucursal amb una direcció que no és ni capaç de decidir quan serà el seu congrés perquè està supeditada a Madrid, no vages donant lliçons de valencianitat o valenciania, no sé si m´explique.
En fi, que si Dant creu que he entrat en el terreny personal, més enllà de la seua filiació política, li demane disculpes, però la meua intenció era manifestar el que ja he explicat.
Tornar a dalt
Planelles

MissatgePublicat: Dv Mai 30, 2008 11:14 pm    Assumpte: Respondre citant

Xavi d´Alacant escrigué:
Això no aclarix res. Ella diu que dóna suport a Gent d´Esquerra, però ho fa com a afiliada, no com a portaveu de les JERPV. Vull dir que ella, en eixe parlament, potser estava com a figura rellevant de la formació, però no traslladant cap posicionament de les joventuts del partit al nostre país.

Una persona, sobretot en un acte del partit, no pot actuar ara com a militant, ara com a portaveu, ara com a simpatitzant. Eixa afiliada resulta ser la portaveu d'una entitat.
Tornar a dalt
Quatrebarres

MissatgePublicat: Ds Mai 31, 2008 5:59 am    Assumpte: Respondre citant

Planelles escrigué:
Xavi d´Alacant escrigué:

Una persona, sobretot en un acte del partit, no pot actuar ara com a militant, ara com a portaveu, ara com a simpatitzant. Eixa afiliada resulta ser la portaveu d'una entitat.

Pense el mateix, si tens un càrrec polític has de saber sempre actuar com a tal. De tota manera, ni l'Anna Penya ni el Gerad Coca han desmentit en cap moment que estaven allí com a simples militants, per tant, qui calla, atorga.
Tornar a dalt
xe_que_bo

Registrat: 07 Oct 2007
Missatges: 45

MissatgePublicat: Ds Mai 31, 2008 1:50 pm    Assumpte: Respondre citant

bones,

el tema esque Anna i Gerard parlaren com a militants legítims d'ESQUERRA que son, si ademes tenen un càrrec darrere d'ells a soles li dona mes personalitat a la candidatura.

Ells parlaren en nom d'ells igual que els que parlaren de UGT I CCOO crec....això no vol dir que UGT i CCOO recolzen la candidatura ni molt menys.

Per cert Dant amb la teua actitud no tindràs molt a vore amb les JERPV o les JERC però en aquest país estem tots i no hi sobra ningú aixina que aprèn a respectar als demés, si nos pot ser tingues mes a vore amb un del GAV, no ?

El procés intern d'ESQUERRA es complicat per que globalitza totes les sensibilitats per això intentem tots no treure de context cada frase i cada cosa, penseu que els espanyols el que volen que ens barallem

no res mes i salut !
Tornar a dalt
Planelles

MissatgePublicat: Ds Mai 31, 2008 3:02 pm    Assumpte: Respondre citant

xe_que_bo escrigué:
bones,

el tema esque Anna i Gerard parlaren com a militants legítims d'ESQUERRA que son, si ademes tenen un càrrec darrere d'ells a soles li dona mes personalitat a la candidatura.

A banda que això de "bones" no recorde haver-ho sentit massa, si eixos dos xics van parlar degué ser perquè eren més que simples militants, no?

En coses com estes u no es pot vincular i desvincular del càrrec ara sí, ara no. El càrrec no és una camisa.

Editat per darrera vegada per Planelles el Ds Mai 31, 2008 7:25 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt
Dant

MissatgePublicat: Ds Mai 31, 2008 3:48 pm    Assumpte: Respondre citant

Per cert Dant amb la teua actitud no tindràs molt a vore amb les JERPV o les JERC però en aquest país estem tots i no hi sobra ningú aixina que aprèn a respectar als demés, si nos pot ser tingues mes a vore amb un del GAV, no ?

Amb tots els meus respectes, crec que la societat valenciana té molt poc interés en ERC,ERPV,JREPV... i demés nomenglatures que tingau.Viure al vostre món ortodox-fusterià al meu parer és estar dins d'una bombolla allunyada de la realitat de la societat valenciana amb l'únic camí possible del frikisme ó el que seria pijtor del món de les sectes, rotllo PCPE i demés fauna política.

Dit tot açò, teniu tot el dret del món d'expressar-vos lliurement i jo seré el primer en defensar que pugau dir les vostres opinions, ara bé, jo també tinc llibertat per fer-ho.

Respecte al GAV, em fa gràcia sentir que puga tindre lligams amb aquesta gentola, quan al meu poble m'han insultat públicament per defendre la unitat de la llengua i tinc el "privilegi" de tindre engantxines al meu portal de "no mos fareu catalans"xq alguns saben on visc.

Tornar a dalt
Quatrebarres

MissatgePublicat: Ds Mai 31, 2008 6:12 pm    Assumpte: Respondre citant

xe_que_bo escrigué:

Vols dir que entre tots els militants legítims que te Esquerra van triar a ells 2 a l'atzar? :roll:
Tornar a dalt
xe_que_bo

Registrat: 07 Oct 2007
Missatges: 45

MissatgePublicat: Ds Mai 31, 2008 10:24 pm    Assumpte: Respondre citant

home, no crec que tregueren a parlar a una persona sense representativitat i que ademes no sapiguera parlar, es un partit politic, la cara conta, no ?

et torne a dir que parlaren a titol individual com a militants d'esquerra que son els dos, que despres tinguen un carrec es un altra cosa, llengua
Tornar a dalt
Mostrar missatges d'anteriors:   
Publicar un tema nou   Respondre al tema    Índex del Fòrum de VALENCIANISME.COM -> Polí­tica Totes les hores són GMT - 1 Hora
Anar a pàgina 1, 2  Següent
Pàgina 1 de 2

Canviar a:  
No pots publicar nous temes en aquest fòrum
No pots respondre a temes en aquest fòrum
No pots editar els teus missatges en aquest fòrum
No pots esborrar els teus missatges aquest fòrum
No pots votar a les enquestes en aquest fòrum